måndag 24 november 2008

Snowflake


Tjooh! Idag var jag i stadshuset med några andra för att kolla på ett styrelse möte! Vi gick väl ner mest för att kolla vad dem bestlutade när det gällde skolan. Dem ska ju dra ner på något för att få mer pengar. Och då kanske lärare skulle avskedas bla. Så vi gick ner och kollade ett litet tag. Tyvärr var vi inte kvar för att kolla vad dem bestlutade :P haha. Men det hör vi nog om imorgon. Annars så sitter jag nu och laddar hem lite Musik. All min musik som jag hade innan på datorn försvann :( så nu håller jag på och laddar hem alla låtar igen. Och nu är det bara 5 dagar kvar till jag åker till Kanarie öarna!!!! Längtar enormt mycket över att komma till ett varmt ställe nu när man har det så kallt här hemma. kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar