söndag 9 november 2008

80 - Talet

såhär ser man då ut idag :)
Lina och jag :D 80 - tals brudar




Födelsedags Barnet :)



hon fick ett fint paket av oss XD




Heejsan! Igår var det en väldigt rolig dag. Först på morgonen gjorde jag iordning mig för att åka ner och fota mig och några kompisar i en ateljé Det gick jätte bra :) Sen åkte jag ner på stan med lina , Julia och Susanna för att bla leta farsdag present ;P. Sen hem äta , leta kläder tills 80 - tals festen , fixa håret. joo jag sa ju först att det skulle vara 70 - tals fest :P men det ändrades till 80 - tal istället :). Sen kom lina förbi så hjälpte jag henne att våffla sitt hår. Sen gick vi till Ellen (festen) och det var en jätte trevlig kväll :). Nu har jag precis kommit hem från konståknigen och har hunnit byta om. För snart ska jag till farmor och farfar sen får jag se vad som händer sen. Ska hinna med att gratta pappa också såklart ;) Ha en bra Dag //Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar