fredag 22 augusti 2008

klassdag ;o)


hejhej nu har jag kommit hem från våran lilla utflykt med klassen till hättevik ;o)

det blev väldigt sent igår kväll. så jag eller jag tror alla. som iallafall var uppe till halv fyra på natten var ganska trötta på morgonen. Så på morgonen blev det upp tidigt äta frukost och sen börja städa hela stugan. fast jag och några kompisar gick och la oss på bryggan ett tag ;o). riktigt varmt var det faktiskt ute på morgonen tyckte jag iallafall .men absolut inte i stugan. Där var det däremot jätte kallt. jag kommer någ lägga ut några bilder därifån när jag orkar lägga in dem på datorn ;P


men nu sitter jag på den bärbara datorn och där har jag inga roliga bilder att lägga ut. Så jag springer upp när inte min bror sitter där och lägger in några bilder då :o).


//amanda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar