fredag 15 augusti 2008


hejsan svejsan! ja har kommit på att jag inte har skrivit så mycket om vad jag gör på vardagarna. Fast deta är ju lite nytt för mej jag skaffade ju faktiskt denna bloggen för 4 dagar sen tror ja. så på sistonde har jag varit helt beroende i min blogg med att göra den fin och så. :). jag vet väl inte direkt vad en blogg ska gå ut på. Men jag grejsar på med saker så får jag se om ni gillar det X). idag har jag däremot inte gjort något speciellt. jag var ute och tog lite kort och åt äpplen ur vårat äpple träd ;). trodde dem skulle vara sura men dem vissade sej vara jätte goda (Y). Då fick kasper (min hund) vara ute på trädgården lite också :). han var lika glad i äpplen som jag ;). Btw. ja kollade lite på ikea´s hemsida och hittade ett jätte gulligt sminkbord. ska tjata på mamma om att jag måste få köpa det. undran är bara om jag får plats med det :S. isånafall måste jag ta ut min fotölj kanske eller något....Ne nu blev jag riktigt sugen på glass. ska någ ta och smaska i mej lite av det nu. jag kom faktiskt på att om man vill ha choklad sås men det är slut. Då kan man ta oboy och häla på lite. sen blandar man runt, och då " smälter " det faktiskt som en sås konsistens. pröva vetja ;). // amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar