måndag 27 juli 2009


Hejhej! Som ni kanske märker så har det blivit dåligt med bloggande. Men det beror fortfarande på att min dator inte funkar. hmm...vad var det sist jag berätta... Jooo att vi skulle grilla (Y) Gjorde dock inte det sen xD eller inte jag iaf jag var så mätt så jag var med och var lite social iaf. Men sen stack vi ut för att gå en liten runda. När vi kom mot torget så träffade vi först Adam och Anton. Sen lite längre fram träffade vi massa mer roligt folk :D så vi stod och pratade lite med dom. Sen började det piss regna så det var inget kul att vara ute. Så vi stack hem till noa. En trevlig kväll!! Och igår var jag med Julia och Lina. Gjorde inte så mycket. satt typ och åt godis och hade det allmänt trevligt ;D . Idag vet jag inte riktigt än vad jag ska hitta på. Får väl se vad som händer. :) pussssshej!

2 kommentarer: