måndag 16 februari 2009

Skolstart!

Hallo! Nu är mitt sportlov slut , och jag orkar inte skola :P. Trodde vi skulle få våra klasströjor som vi har väntat på väldigt länge nu. Men så är det ju klart att dem har blivit försenade ........Så då blev man lite ledsen. HOPPAS att dem kommer imorgon :P. Annars så hade jag dans direkt efter skolan idag. Det var dansuttagning till en fortsättnings grupp. Väldigt nervöst var det kan jag säga. Men jag klarade mig och fick va med i fortsättnings gruppen!! Yeeeyy!! Tyvärr kom inte min kompis med i den :( Men jaja Nu ska jag ta och duscha. Ha det bra //Amanda
________________________________________________________________
såhär kan man göra om man har tråkigt xD. Om ni inte ser så är det en skolkatalog som jag grejat lite med! haha

1 kommentar:

  1. Oj, mitt sportlov börjar i morgon, täck vad utspritt det är över landet =)

    SvaraRadera