torsdag 27 november 2008

Wiiiih!




Hejsan! Idag har det blivit plugg ( som vanligt) fast idag pluggade jag hela dagen med Ellen :) och då blir det inte tråkigt. så Idag blev det: *plugg
* promenad
* Packning

Jag åker ju på lördag nu till Gran kanaria :D!! och jag måste gå och lägga mig jätte tidigt imorgon. För att jag är tvungen att gå upp ca 3 på natten för att hinna med flyget... Tog en liten paus av packningen nu för att kunna gå in lite på bloggen. Det är ju inte säkert att jag hinner gå in imorgon eftersom det kommer vara mycket att hinna med. Men om jag hinner så går jag självklart in :). Nu ska jag snart gå och äta! Men ni får ha det så jätte bra om jag inte hinner logga in imorgon ;) Jag kommer vara inaktiv i 1 vecka nu så att ni nu vet det. Ha det bra //PUSSPUSS Amanda!!

2 kommentarer:

  1. åhhh jag vill också till värmen! hoppas du får det bra :)

    SvaraRadera