fredag 14 november 2008

Fredag!!

hallo. Igår var jag somsagt på invigningen av "nya " Tranås. Dem ska göra om torget till en gå gata och massa annat. Sen var det också invigning för alla ljusslingor som jag sa i förra inlägget :P Men iallafall. Det var verkligen jätte FINT :) och otroligt många folk. Jag var så klumpig och glömde min kamera som var typ det ända som jag inte skulle glömma :P hehe så det fick bli lite mobil bilder sålänge. Men Ellen hade med sig en kamera och tog lite bilder. så jag kanske kan ta lite bilder av henne sen :) En jätte trevlig kväll var det iallafall :) Nu har jag precis kommit hem från skolan och har faktiskt ingen aning än sålänge vad jag ska hitta på idag.











en liten video :P med världens bästa kvalité..eller inte ;P men en liten glimt var det iallafall..hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar