söndag 8 november 2009

Godmorgon :) Igår blev det en väldigt lång dag! Kom hem runt halv åtta med kassar fullproppade med saker. Kände mig verkligen som ett barn på julafton, för jag hittade ganska mycket :D Tänkte vissa några bilder. Men jag har inte orkat ta kort på allt som jag köpte. Men det lär ni ju få se längre fram sen :). Sen när jag kom hem gick jag till Lina. Sedan gick vi till station för att möta Tora. dagen/kvällen blev iaf riktigt bra!

Det var alltså väldigt mycket folk den dagen! Puuh, alltid när jag varit där innan har det inte alls varit så många. Men igår blev det lite kö in till entrén -.- he..heen väldigt suddig bild på det mesta jag köpte. Men man ser dock typ inte vad allt är på bilden xD haha. men som sagt mer bilder kmr senare ;)Hittade ett väldigt gulligt lakan :D mahah ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar