fredag 26 juni 2009

Jaahoop! som ni alla säkert kanske har hört så dog Michael Jackson igår.Jag kanske inte riktigt är den som brukar lyssna på hans låtar lr såh.. Men han var en väldigt stor popikon..eller popikon kanske han inte var.. xD hehe ja vet inte men han var ju väldigt känd iaf! så lixsom det är klart att det är hemskt. buhuhuhu!! nää skojah men ... Jaa påtal om annat så Fyller min bror år idag så Grattis till honom!!! :D Så vi har haft halva släkten på besök och lite här hemma. Åt tårta så jag sprack!.. om någon ville veta det. haha meeen har tyvärr inga bilder för min kamera är trasig ( igen ) stor att kortet är låst även att jag köpte ett helt nytt minneskort och rensat hela kameran och massa skit :P men ajah ska dra mig från datorn nu så ha det bra. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar