söndag 15 mars 2009

Shopping i Linköping

Godmorgon! Jag hoppas ni hade en lika bra lördag som jag hade :) Han som sagt inte blogga något igår. Dagen började med att vi åkte till Linköping. Först gick Ellen och jag lite på stan. Hittade massa fina saker. Men kunde inte köpa så mycket nu eftersom jag måste önska mig lite saker tills jag fyller år. Men en klänning fick det bli iaf!!

Här är lite bilder på några grejer jag önskar mig förutom klänningen längst ner som jag köpte :)



Svart tröja från H&MEtt par söta skor! :DKjol från Gina tricotOch min klänning (med larm på men det är en bild från provrummet ) så tro inte jag snott den ;)haha

2 kommentarer:

  1. MEN gud vad fin kjolen var<3

    sen har du en riktigt bra blogg :)

    SvaraRadera
  2. I love the shoes!<3333

    SvaraRadera